Тематики

Тематики

Операционные системы

Сициальные медиа и онлайн коммуникация

страна

страна

Прибалтика

Восточная Европа

Западная Европа

Россия

Турция

2018-01-10 16:52

E-commerce сектор в Україні: результати дослідження онлайн-покупців

У вересні-жовтні 2017 року компанія Gemius дослідила E-commerce сектор в Україні. Ми проаналізували купівельні звички інтернет-аудиторії в Україні, а саме: яка активність в секторі E-commerce є найпопулярнішою, які сайти відвідують, чому та що купують в Інтернеті, з якими труднощами зіштовхуються користувачі, купуючи онлайн, та що могло б мотивувати здійснювати більше покупок в мережі.

Основні труднощі, з якими зіштовхувались інтернет-покупці - товар не відповідав очікуванням, неправильна інформація на сайті (опис, ціна і т. д.), висока вартість доставки/тривала доставка. Четверта частина опитаних зіштовхувалась з проблемами під час повернення товару або гарантією.

Більшість інтернет-покупців – тобто тих, хто сказав, що купує на українських або закордонних сайтах - використовували інтернет-магазини (93%), сайтами оголошень коли-небудь користувались 72% опитаних, ресурсами для порівняння цін - 64%, сайти продажу квитків відвідували також 64% інтернет-покупців.  Тільки п’ята частина онлайн-покупців відвідували інтернет-аукціони, четверта – сайти купонних знижок. 

Головні причини, чому онлайн-покупці купують в Інтернеті (актуально для більшості опитаних, >50%) – простіше порівняння пропозицій, кращі ціни, зручність (не потрібно їхати в магазин, можна купувати, коли традиційні магазини зачинені) та більший вибір товарів. Майже половина онлайн-покупців також відзначили, що в Інтернеті легко знайти особливі або рідкісні товари та доступно більше інформації про товари. Програми лояльності та можливість купувати вживані товари – найменш важливі фактори покупок в Інтернеті.

Основні труднощі, з якими зіштовхувались інтернет-покупці - товар не відповідав очікуванням, неправильна інформація на сайті (опис, ціна і т. д.), висока вартість доставки/тривала доставка. Четверта частина опитаних зіштовхувалась  з проблемами під час повернення товару або гарантією.

Більше половини онлайн-покупців коли-небудь купували в Інтернеті одяг, взуття та аксесуари (59%), побутову електроніку, гаджети (смартфони, планшети тощо) (57%), квитки на транспорт (54%) та комп'ютери та подібну техніку (51%). Предмети колекціонування та послуги страхування купували менше 10% опитаних.

Нижчі ціни на товари, в тому числі на доставку та знижки для онлайн-покупців - основні фактори, які могли б спонукати купувати онлайн більше. Краще обслуговування клієнтів є важливим фактором для 18% опитаних, швидша доставка – для 25%, а безпечніші способи оплати є актуальними для 27% інтернет-покупців. 

 

Про дослідження:

Дослідження gemiusAdHoc, проводилося методом онлайн-опитування в форматі pop-up на ПК серед інтернет-користувачів України у віці від 18 до 69 років. Вибірка дослідження складає 1525 респондентів, серед яких 774 – купують в Інтернеті. 

В буфер обмена> Печатать

Тип контента

анализ

Индустрия

Торговля

Страна

Украина

Хотите знать больше?

Свяжитесь с нами:

Получайте все новости, мнения и руководства в одном письме!

Посмотрите наш инфобюллетень