Тематики

Тематики

Операционные системы

Сициальные медиа и онлайн коммуникация

страна

страна

Прибалтика

Восточная Европа

Западная Европа

Россия

Турция

2017-08-30 12:13

Ринок інтернет-реклами в Центральній та Східній Європі

В рекламних кампаніях Центральної Європи частіше використовують формат звичайного банеру і рідше - мультимедіа. Останні актуальні дані про ринок інтернет-реклами в 13 країнах Центральної та Східної Європи представлені у звіті gemiusAdMonitor, вільно доступному на сайті www.admonitor.gemius.com.

По даним за перше півріччя 2017 року 82% проаналізованих у звіті інтернет-кампаній використовували банери. Найчастіше вдавалися до цього формату румунські маркетологи  - 91% від усіх аналізованих кампаній. Найменша частка банерів в інтернет-кампаніях була зафіксована в Україні (65%). Найпопулярніший формат банерів на більшості ринків - 300x250.

Мультимедіа в кожній третій кампанії

Серед усіх аналізованих країн формат Rich Media використовувався в 32% рекламних кампаній, Чехія стала лідером по кількості мультимедійного контенту в рекламі - 56%. Не популярні Rich Media в Латвії - 12%. 

Угорці вірні ПК, турки - мобільним

Інтернет-реклама в Угорщині найчастіше показувалась на екранах настільних комп’ютерів та ноутбуків (77% від усієї аналізованої реклами в цій країні). Найбільша частка показів реклами на смартфонах зафіксована в Туреччині та Румунії (36%), тоді як по планшетам найвищі показники в Словаччині (8%).

Вищий CTR по мультимедіа

Серед 13 країн найвищий CTR зафіксований у Туреччині (1,16%), а найнижчий - у Чехії (0,43%). Дані показують, що мультимедійні формати досягли вищого рейтингу кліків, ніж банери у всіх країнах.

Звіт gemiusAdMonitor містить детальну інформацію про інтернет-рекламу в 13 країнах Центральної та Східної Європи (Болгарія, Хорватія, Чехія, Естонія, Литва, Латвія, Молдова, Польща, Румунія, Словаччина, Туреччина, Україна та Угорщина), про тенденції в Інтернеті, ефективність окремих форм реклами, рейтинги найбільш популярних форматів та соціально-демографічний профіль користувачів, залучених до рекламної активності. Найновіші дані за перше півріччя 2017 р. доступні на веб-сайті www.admonitor.gemius.com.

─ Індикатор "viewability" заслуговує на особливу увагу в розрізі банерної та мультимедійної реклами. Незважаючи на більший потенціал Rich Media в залученні споживача за допомогою відео та звуку, даний формат грає дещо гірше в показниках viewability. Це пов'язано з тим, що Rich Media частіше розміщують у верхньому рекламному просторі, ─ коментує Лукаш Пилетовскі, MEC Analytics and Insight, ─ через більший розмір така реклама довше завантажується, користувач може швидше перейти до контенту далі по сторінці. Також варто звернути увагу на зростання CTR. Це не дивно, зважаючи на те, що медіа-хаузи намагаються оптимізувати кампанії, оплачені методом CPM. Популярність аналітичних рішень, пов'язаних із моделями атрибуції, також означає, що реклама оцінюється за показниками онлайн-конверсій. Зростання CTR також пояснюється збільшенням обсягу реклами на мобільних пристроях, - вважає Пилетовскі.

В буфер обмена> Печатать

Тип контента

отчет

Индустрия

Реклама

Хотите знать больше?

Свяжитесь с нами:

Получайте все новости, мнения и руководства в одном письме!

Посмотрите наш инфобюллетень