Тематики

Тематики

Операционные системы

Сициальные медиа и онлайн коммуникация

страна

страна

Прибалтика

Восточная Европа

Западная Европа

Россия

Турция

2017-11-01 15:40

Соціальні мережі: хто використовує і як?

Соціальні мережі: хто використовує і як?

У вересні близько семи з десяти українців (серед інтернет-користувачів) використовували соціальні мережі. Давайте подивимось, як часто ми заходимо в ту чи іншу мережу, хто з нас надає перевагу Facebook, а хто – Twitter і як в цілому змінився ландшафт соціальних медіа з початку року.

До аналізу включені 6 соціальних мереж, на які у вересні 2017 року зайшло більше 500 тисяч інтернет-користувачів: Facebook, Вконтакті, Instagram, Twitter, Однокласники та Linkedin. В аналіз входять дані з січня по вересень 2017 року по користувачам від 14 до 69 років, які заходили в мережу з персональних комп’ютерів або ноутбуків.

Які соціальні мережі найпопулярніші?

Facebook українці відвідують найчастіше: трохи більше половини усіх користувачів зайшли в соціальну мережу з ПК принаймні один раз на місяць (52% всієї аудиторії, 10,1 млн. користувачів, вересень 2017 року). Рідше українці використовують Вконтакті (охоплення 34%, 6,7 млн. користувачів), Instagram (13%, 2,5 млн.), Twitter (8%, 1,6 млн.), Однокласники (5%, 1,1 млн.) та Linkedin (3%, 612 тис.).

Зміни ландшафту користування соціальними мережами з початку року

До червня 2017 року Вконтакті був лідером серед усіх соціальних мереж в Україні. Надалі рейтинг соціальних мереж суттєво змінився, що стало результатом підписаного у травні 2017 р. Президентом України указу №133/2017, відповідно до якого мобільні оператори та Інтернет-провайдери обмежили доступ до низки російських сайтів (VK.com, Yandex.ru, OK.ru, Mail.ru). Facebook вийшов на перше місце і утримує свою позицію досі. В червні до соціальної мережі приєдналось рекордне число користувачів – 56% усієї інтернет-аудиторії, надалі цей показник дещо знизився до 52% у вересні. 

Хто користується соціальними мережами?

Використання основних мереж різниться з-поміж соціально-демографічних груп. Наприклад, 60% інтернет-користувачів старше 45 років використовують Facebook, також ця соціальна мережа охоплює більше користувачів з вищою освітою, з доходом понад 10000 гривень, за статтю відмінностей немає. В той час як Вконтакті та Instagram охоплюють більше жіночої аудиторії та молодь.

Примітка: використовується показник «Охоплення», тобто відношення кількості інтернет-користувачів із заданої цільової групи (наприклад, жінок), які відвідали обрану соціальну мережу за місяць, до загальної кількості інтернет-користувачів з даної цільової групи за місяць.

Як часто українці користуються мережами?

Для багатьох користувачів соціальна мережа є частиною їх повсякденного життя. У вересні  в середньому 4,8 мільйони користувачів (25% від всієї аудиторії за місяць) щодня відвідували хоча б одну із аналізованих соціальних мереж. Найбільша кількість користувачів  відзначається по понеділках, протягом наступних днів інтерес до соціальних мереж тримається на одному рівні, в п’ятницю дещо зменшується, досягаючи найменшої активності у суботу, в неділю знову починає зростати. Така тенденція використання соціальних мереж повторюється щотижня з незначними відмінностями.  

В статті використані дані дослідження по вимірюванню інтернет-аудиторії - gemiusAudience, яке компанія Gemius проводить в більше, ніж 30 країнах регіону EMEA (Європа, Близький Схід і Африка). Дослідження спрямоване на вивчення кількості та соціально-демографічної профілю інтернет-користувачів, а також їх поведінку в мережі. Дослідження здійснюється відповідно до міжнародного кодексу ICC/ESOMAR.

 

Переглянути інтерактивні графіки: http://gemi.us/lihwn

 

В буфер обмена> Печатать

Тип контента

анализ

Индустрия

Медиа

Страна

Украина

Хотите знать больше?

Свяжитесь с нами:

Получайте все новости, мнения и руководства в одном письме!

Посмотрите наш инфобюллетень